Connect with us

Afaceri

Din culisele unei afaceri de succes: identitatea vizuală și logo-ul

Publicat

pe

Dacă v-ați creat cumva o firmă și vreți să vă creați un brand de la zero, atunci cu siguranță, pe lângă promovarea companiei prin servicii SEO și alte instrumente de marketing, aveți nevoie de identitate vizuală, ceea ce presupune creație și design tehnic pentru logo, broșuri, cărți de vizită sau alte materiale. Toate acestea sunt detalii care vă vor ajuta să rămâneți în memoria (vizuală a) clientului, iar acesta să poată lua datele voastre de contact pentru o eventuală colaborare. Ceea ce deja este cert este faptul că orice afacere care tinde la un nivel serios, indiferent de dimensiunea sa, trebuie să aibă un logo care să o definească.

Identitatea vizuală a unei afaceri se realizează printr-un set de instrumente care urmăresc aceleași direcții, stabilite pentru a crea o imagine unitară pe toate materiale care intră în contact cu mediul intern și extern al firmei. Acest lucru se realizează de regulă prin fonturi, palete de culori, măsurători și scheme similare.

Identitatea vizuală este construită din toate elementele vizuale care reprezintă afacerea, dintre care cele mai însemnate sunt: logo-ul (simbolul), materiale identitare (foi cu antet, cărți de vizită, plicuri), pliante, broșuri, cărți, reviste, website, produse și ambalaje, alte forme de comunicare (vizuală și/sau auditivă). Menirea identității vizuale este de a oferi indirect indicii în privința credibilității întreprinderii și de a stabili un raport pozitiv cu consumatorul. Acest proces este similar relațiilor dintre persoane, unde prima impresie poate influența negativ sau pozitiv toate contactele ulterioare dintre participanții la acest raport.

Dintre toate instrumentele care compun identitatea vizuală, logo-ul este cel mai important. Logoul este un element grafic care poate îmbrăca forma unei litere, unui text, unei imagini sau chiar unei combinații a tuturor acestor elemente. El este folosit pentru a identifica un brand, un produs, o organizație sau un eveniment.

Întreaga identitate a brandului este concentrată în această reprezentare grafică ce are rolul de transmite informații cu profunzime într-o manieră eficient concentrată. Fie că este vorba de o plantă, un animal sau un obiect, logo-ul este prezent în toate materialele ce alcătuiesc identitatea vizuală, fiind primul factor pe baza căruia se face diferențierea. Este evidentă importanța acestuia deoarece un logo bine realizat poate să atragă clienți, pe când unul lipsit de originalitate, superficial sau chiar de prost gust, poate plasa subiectul reprezentat într-o zona gri sau chiar dezagreabilă.

În consecință, brandul reprezintă imaginea de ansamblu a unei organizații, produs, serviciu, persoană sau eveniment, percepută din punct de vedere emoțional, intelectual și senzorial, la care contribuie identitatea vizuală, a cărei prim element este logo-ul.

Indiferent dacă faci producție de utilaj pentru apicultori, prestezi servicii de transportare colete Anglia-România, deții un restaurant fast-food sau ești proprietarul unui atelier de servicii auto specializat pe marca Toyota, trebuie să înțelegi că logo-ul tău este, din momentul lansării acestuia, mascota afacerii tale. El trebuie să însoțească pretutindeni numele tău și deci trebuie să fie un element decisiv în promovarea afacerii tale.

Tocmai din acest motiv nu trebuie să economisești în privința construirii unui logo de succes. Pentru că de cele mai multe ori, logo-ul va vorbi în numele tău și-ți poate „îngrășa” profitul.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Ce sunt Motoarele de căutare?

Publicat

pe

Un motor de căutare este un program la care putem apela pentru a căuta și accesa informații care ne interesează de pe internet sau World Wide Web. Acest motor de căutare are și capacitatea de a inspecta și stoca o cantitate impresionantă de informații, în funcție de o serie de criterii proprii. Cătarea se poate realiza după un cuvânt, după o expresie, printr-o întrebare etc. Pentru a fi competitiv, motorul de căutare ales trebuie să ne ofere acces rapid la o cantitate mare și relevantă de informații.

În prezent există aproximativ 1,8 miliarde de site-uri. Conținutul prezent pe o bună parte dintre aceste site-uri este extrem de dinamic și cunoaște modificări și updatări zilnice. Răspunsul dorit este așteptat să vină în mai puțin de o jumătate de secundă, oricât de complexă ar fi căutarea. În funcție de o serie de algoritmi extrem de complecși, unele site-uri se bucură de o mai bună vizibilitate decât altele. Există și o mulțime de site-uri inactive sau care nu dispun de servicii SEO și pe care, datorită lipsei de interes, motoarele le așează din ce în ce mai jos în relevanța căutărilor.

Care sunt elementele principale ce intră în alcătuirea motoarelor de căutare?

În principal în alcătuirea oricărui motor de căutare intră următoarele elemente:

  • un robot de căutare, spider, web crowler, care este de fapt un program care vizitează paginile web ale site-urilor, le scanează și urmărește toate legăturile existente între aceastea și alte pagini ale site-ului sau cu alte site-uri;

  • un index sau un catalog, în care sunt înregistrate toate informațiile despre fiecare pagină web pe care o vizitează robotul, respectiv titlul, adresa paginii, cuvinte și expresii cheietextelink-uri. Pentru a avea acces la datelele din site este nevoie de un fișier text (robots.text).

  • un software de căutare, ce permite căutarea prin miliardele de pagini inregistrate în index și oferirea lor în cel mai scurt timp spre a fi accesate de cei interesați, în funcție de relevanță.

Care sunt cele mai importante motoare de căutare folosite la ora actuală?

Cotele de piață arată clar care sunt favoritele. Google este leader-ul greu de detronat, urmat de o serie de alte motoare de căutare utilizate ocazional sau doar în anumite regiuni, precum Microsoft Edge, Bing, Yahoo Search, Ask.com, Aol, DuckDuckGo, Yandex, Baidu etc.. Cert este că în alegere, cele mai importante criterii rămân constant: interfața prietenoasă, ușurința în a accesa rapid informațiile dorite, relevanța și cantitatea datelor afișate.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Camere IP exterior pentru monitorizarea spatiilor de joaca

Publicat

pe

De

Pentru un parinte, siguranta copilului devine o grija si o responsabilitate fara pret. Oriunde s-ar afla, indiferent ca suntem alaturi de el sau se afla in compania bunicilor, a bonei, la gradinita sau la scoala, dorim sa ne stim copilul ferit de orice pericole. Cele mai des intalnite situatii de incidente petrecute cu si intre copii au loc in spatiile de joaca. Aici ne referim la tot ceea ce inseamna locul de intalnire al copiilor: parc, gradinita, scoala, spatii de joaca private etc. Prezenta unor camere IP exterior in punctele cheie ale zonelor de joaca pot ajuta la identificarea rapida a unor incidente.

Orice copil, de orice varsta isi doreste sa se joace cat mai mult, in compania cat mai multor copii. Cat sunt mici, isi fac prieteni cu usurinta, iar rautatea nu face parte din viata lor. Cu toate acestea, fiecare copil este unic, are propria personalitate si in momentul in care se intalnesc doua caractere diferite, pot lua nastere mici imbranceli. Totodata, adultii care ii insotesc trebuie sa le poarte de grija, indiferent de spatiul in care se joaca. Nu putine au fost situatiile cand parintii unor copii imbranciti au decis sa-si faca dreptate impingand la randul lor copilasul care a provocat situatia. Astfel de momente trebuie evitate pe care posibil, iar aici intervin sistemele video ce includ camere IP exterior.

Pericolele ne pandesc la tot pasul si oricat am incerca sa ne ferim de ele, se intampla sa cadem prada unui eveniment nefericit. Remedierea unui conflict poate fi grabita pentru identificarea rapida a cauzei. Din acest motiv au fost inventate camerele de supraveghere. Acestea au rolul de a monitoriza spatiul in care se afla amplasate. Unele persoane considera prezenta unor camere de supraveghere pe domeniul public o incalcare a intimitatii. Cu toate acestea, beneficiile pe care le furnizeaza sunt insemnate. Mai mult decat atat, exista legi care prevad protejarea datelor si folosirea acestora doar in cazuri relevante.

Spatiile de joaca private sunt monitorizate permanent cu ajutorul camerelor de supraveghere, fiind folosite atat camere IP de interior, cat si camere IP de exterior. Fiind entitate privata, proprietarul devine responsabil pentru orice eveniment petrecut. Prin urmare, este in avantajul lui sa apeleze la un sistem de supraveghere video pentru a avea control permanent asupra intregii activitati desfasurate.

Gradinitele si scolile sunt locuri extrem de aglomerate, iar riscul producerii unor conflicte sau accidente cu sau fara voie este destul de ridicat. Multe scoli au decis sa instaleze sisteme de supraveghere IP. Holurile sunt echipate cu dome-uri de interior, cu forma sferica, discrete, iar in curtea scolii si in imprejurimile acesteia se folosesc de obicei camere IP de exterior, de tip bullet. O camera IP exterior are carcasa rezistenta la intemperii si vandalism si in functie de cerintele impuse de locul unde este montata are anumite caracteristici. Unele camere IP au lentila fixa, in timp ce alte au lentila varifocala. Distanta de iluminare variaza, in functie de necesitati. Rezolutia este importanta pentru furnizarea unor imagini de calitate, cu detalii care sa permita solutionarea incidentelor.

Informatii suplimentare despre modul de functionare al camerelor de supraveghere puteti gasi accesand magazinul online www.1CCTV.ro. Tot aici veti regasi si o gama variata de produse care pot indeplini cu succes cerintele oricarui proiect de supraveghere video.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Care sunt cele mai importante mijloace de promvare a unei firme?

Publicat

pe

Idei de promovare a unei firme edcora.ro

Odată cu deschiderea pieței online, datele problemei s-au modificat simțitor. Într-adevăr există posibilitatea de a avea succes și în afara acestui mediu, dar totul ține de specificul afacerii, de produsele, serviciile furnizate și de publicul căruia se adresează acestea. Însă pentru a avea succes atâ online cât și offline, cel mai bine este să fie identificate corect mijloacele și strategiile cele mai eficiente de promovare, să aveți mereu idei noi și curajul de a ale pune în practică.

Iară care sunt cele mai importante instrumente de promovare a unei afaceri:

  • Urmăriți să aveți mereu un site actual, modern, adaptat nevoii de informare și de căutare a clienților vizați. Lumea este într-o continuă dinamică și afacerea voastră trebuie să fie în permanență conectată la această schimbare a perspectivei și modului de abordare.

  • Selectați-vă de la început care sunt cuvintele cheie pe care doriți să vă axați promovarea. Creați un conținut care să fie optimizat pe aceste cuvinte și care să vă ajute să obțineți mai ușor o poziție cât mai bină în motoarele de căutare.

  • Promovați-vă afacerea și produsele pe site-uri de specialitate sau în publicații cu autoritate. Fără acest gen de angajare, șansa de a ajunge în atenția unui public cât mai larg este mult întârziată.

  • Folosiți cu încredere Google Ads și Facebook Ads. Prin alocarea unui buget adecvat și prin selectarea cât mai clară a publicului căruia doriți să vă adresați puteți atrage trafic important pe site și puteți avea conversii imediate.

  • Conectați-vă site-ul cu cele mai folosite rețele de socializare, Facebook, Instagram, LinkedIn etc. Acestea sunt canale importante pentru a comunica liber și util cu cei interesați și pentru a-i ține la curent cu noutățile de pe site-ul vostru și chiar din domeniu.

  • Adăugați la site un blog, pe care să publicați constant articole interesante despre companie, produse, evenimente, lansări, promoții, noutăți etc. Prin modificările permanente de pe site, veți arăta Google că sunteți dinamic și că site-ul vostru este unul de interes.

  • Pentru a avea o comunicare cât mai bună cu clienții și pentru a-i face să fie în permanență interesați de produsele sau serviciile disponibile, creați un newsletter, pe care să-l trimiteți periodic. Oferirea de informații utile, într-o formă plăcută și accesibilă poate contribui foarte mult la obținerea unei baze de clienți loiali.

  • Realizați filmulețe de prezentare cu afacerea și cu produsele vizate spre promovare. Cu cât acestea vor fi mai reușite, utile și mai originale, cu atât vor fi mai bine receptate. Acest gen de comunicare este cel mai apreciat la ora actuală.

Acestea sunt doar cateva idei de promovare a unei firme oferite de Edcora.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Timiș

Exclusiv6 ore inainte

În urmă cu 5 ani, frica de el însuși nu îl determina pe Klaus Iohannis să fugă de dezbaterea prezidențială

În urmă cu 5 ani, în 8 noiembrie 2014, făceam o propunere de dezbatatere prezidențială între Ponta și Iohannis, constatând...

ExclusivO zi inainte

Despre cele 3,2 milioane de voturi ale lui Klaus Iohannis din primul tur și despre nuclee dure

Din punctul meu de vedere, un premier devine cu adevărat premier abia atunci când apucă să facă și să aplice...

Exclusiv2 zile inainte

DOCUMENTE BOMBA/ADEVARUL despre “dosarul TETRA” de la Politia Locala Ploiesti (I)

După destituirea directorului general de la Politia Comunitară Ploiesti, Carmen Daniela GHEORGHE – a fost numit şef al acestei institutii...

Exclusiv3 zile inainte

Este o premieră care va face BNR să cheltuie multe zeci de milioane de Euro din rezerva valutară ca să acopere accelerarea deprecierii leului DECLANȘATĂ de Iohannis

(Preluare FLUX 24): Șeful PNL Iași, uns recent ministru al Mediului, nu știe ce înseamnă „stresul ratei la bancă”. În...

Exclusiv4 zile inainte

PROMO/ DOCUMENTE BOMBA/ADEVARUL despre “dosarul TETRA” de la Politia Locala Ploiesti/ Acuzații penale nefondate asupra unor sefi si politisti locali

Sefi și polițisti locali din Ploiești acuzați de inducere în eroare a organelor judiciare și mărturie mincinoasă, in mod fals!...

Exclusiv5 zile inainte

Avocatul Poporului acuza la CCR incalcarea dreptului la un proces echitabil prin compunerea completelor de judecata

 “Un element esential al organizarii si functionarii instantelor, constituirea completelor, este dat in competenta colegiilor de conducere, organe administrative care,...

Exclusiv7 zile inainte

Domnul Predoiu apreciază mai mult decât nenumirea Adinei Florea menținerea ,,operativului” Nicolae Marin (fost DNA)?

Catalin Predoiu, noul ministru al Justitiei s-a pierdut cu firea ieri la preluarea mandatului de la doamna Birchall, pe care...

ExclusivO săptămână inainte

DNA Alba confirmă că s-a infirmat în întregime soluţia de clasare în dosarul proiectelor lui Barna

Sorina Ruxandra Matei revine cu dezvaluiri in EXCLUSIVITATE. DNA: Dosarul penal al proiectelor lui Barna, redeschis de DNA pe 28...

ExclusivO săptămână inainte

Adjuncta DNA, Mădălina Scarlat, a infirmat în întregime a doua ordonanţă de clasare a DNA Alba în dosarul lui Dan Barna, redeschizând dosarul şi dispunând reluarea urmăririi penale

Sorina Euxandra Matei revine cu dezvaluiri in exclusivitate: DNA a redeschis abia săptămâna trecută, luni, 28 octombrie 2019, “dosarul proiectelor...

AfaceriO săptămână inainte

Din culisele unei afaceri de succes: identitatea vizuală și logo-ul

Dacă v-ați creat cumva o firmă și vreți să vă creați un brand de la zero, atunci cu siguranță, pe...

ExclusivO săptămână inainte

SORINA MATEI DA DE PAMANT CU JUDECATOAREA COTOFANA: ” Madam Coțofană este un #FAKE”

IOHANNIS, JOS LABELE DE PE SIIJ – Zeci de persoane au protestat in fata Palatului Cotroceni si a CSM fata...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Ministerul Justitiei vrea sa secretizeze planurile de cooperare

Liderul PNL, desemnat candidat de prim-ministru, este pândit de mai multe riscuri. Dintre care în mod cert unul și-l asumă...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Barometrul asta comandat de EuropaFm a fost platit din banii de reclama la spitale de stat de la Primarie (prin administratia spitalelor)?

Liderul PNL, desemnat candidat de prim-ministru, este pândit de mai multe riscuri. Dintre care în mod cert unul și-l asumă...

Exclusiv2 săptămâni inainte

La americani, nu există incident, shooting, incendiu, atac, operatiune highly classified, scandal, anchetă ca oficialii să nu iasă și sa țină conferințe de presă și să răspundă tuturor întrebărilor

La americani, șeful US Central Command, generalul Frank McKenzie de 1000 de stele, a vorbit 1 oră și 1 minut...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Sfaturi practice pentru a alege culoarea potrivita pentru acoperis terasa si copertine

Milano Designs este o firma foarte apreciata inceea ce priveste solutiile pentru acoperis terasa si copertine, geamuri, usi glisante, gradini...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Pentru un apartament Militari suntem gata sa platim o viata

Suntem o familie tanara si ne-am saturat sa stam cu chirie! Am avut atat de multe experiente negative din perioada...

Știrile Săptămânii