Connect with us

Exclusiv

Trandafirii in cele mai frumoase aranjamente florale

Publicat

pe

Klaus Iohannis urmează să semneze un nou decret. Prin care prelungește starea de urgență. Cu încă 30 de zile. Acest decret va fi contrasemnt de Ludovic Orban în calitate de premier și, în termen de 5 zile, supus aprobării Parlamentului. Parlamentul îl poate respinge, iar în pasul doi majoritatea nou creată cu această ocazie ar putea introduce o moțiune de cenzură. Care să pună capăt Guvernului Orban Doi Și-un Sfert. Se va întâmpla?

Este limpede că principalele obiective ale stării de urgență nu au fost îndeplinite. Starea de urgență nu este prin esența ei restrictivă. Ea este, în primul rând, permisivă. Cu caracter temporar, prevalându-se de starea de urgență, Guvernul poate adopta măsuri prin proceduri simplificate și o serie de măsuri pentru a achiziționa cele necesare în scopul diminuării pierderilor de vieți omenești în bătălia cu coronavirusul. De asemenea, Guvernul, tot prin proceduri simplificate, poate decide o serie de măsuri cu caracter excepțional pentru a-i ajuta pe cetățeni să supraviețuiască financiar. Pentru a ajuta firmele care și-au oprit activitatea să se salveze cu pierderi minime și să repornească în cel mai scurt timp. Pentru a proteja avuția națională și în primul rând resursele. Pentru a stimula o creștere accelerată a producției agricole în condițiile în care se știe cu precizie că urmează o criză alimentară și pentru a opri de la export produse de bază. Pentru a impune comercializarea cu prioritate a produselor românești. Pentru a-i stimula masiv pe fermieri ajutându-i să angajeze, contra unor remunerații consistente, personalul sezonier. Și așa mai departe. Abia în ultimă instanță starea de urgență poate și trebuie să implice și o serie de măsuri restrictive cum este de pildă separarea socială.
A făcut Guvernul Orban ceea trebuia să facă? Da sau nu? Reprezentanții Opoziției, incluzându-i de astă dată și pe cei ai USR, dau un răspuns negativ întrebării de mai sus. Conform acestui răspuns, puternic alimentat și de dezvăluirile de presă, Guvernul Orban Doi și Jumătate a a eșuat. Pandemia a generat și urmează să genereze mai multe victime decât ar fi fost cazul. Și va dura mai mult. Pentru că Ludovic Orban s-a opus cu strășnicie până zilele trecute testării în masă a populației. Posibilă doar prin utilizarea a milioane de testere rapide. Și care nu necesită prea mult personal de specialitate. În aceste condiții, raportările despre dimensiunile reale ale epidemiei sunt date peste cap. Sunt periculos de relative. Și nu constituie punctele necesare de referință în baza cărora să poată fi adoptate măsuri sanitare adecvate. Cât privește bugetul personal al cetățenilor, extrem de amenințat în acest moment, societățile comerciale cu capital privat puse aproape în totalit pe butuci și amenințarea care planează asupra capetelor bugetarilor, ca să nu mai vorbim de majorarea pensiilor și alocațiilor de stat pentru copii, toate reprezintă bile negre adunate de acest guvern. În războiul economic declanșat și care a pulverizat practic coeziunea și solidaritatea europeană, România se pregătește, prin Guvernul ei, să se instaleze în tabăra învinșilor. În fine, o serie de măsuri restrictive sunt interpretate de căre Opoziție ca fiind nenecesare și reprezentând atentate asupra Constituției, asupra drepturilor și libertăților fundamentale ale omului și asupra libertății de expresie.
E clar că rectificarea bugetară anunțată de Guvern nu are în vedere repornirea în forță a motoarelor economiei în următoarele 6 luni. Dacă ar fi fost altfel, am fi auzit despre investiții uriașe, reprezentând peste 10% din PIB. Prin politica Guvernului Orban, România s-a așezat în genunchi în fața partenerilor economici și își sacrifică propriul viitor.
În aceste condiții, nu este deloc exclus ca partidele din Opoziție, așa cum dealtfel amenință liderii lor, să se coalizeze pentru a respinge în Parlament decretul prezidențial. Dacă se întâmplă acest lucru, atunci în mod logic prima întrebare la care Opoziția va trebui să dea un răspuns, este dacă îi permite sau nu Guvernului Orban Doi Și-un Sfert să facă rectificarea bugetară în felul în care a preconizat-o, și dacă nu cumva găsește de cuviință că este mai bine să se mobilizeze pentru a trânti Guvernul propunând în schimb un proiect coerent de combatere a epidemiei și de repornire a economiei. Așa stau lucrurile sub aspect logic. Dar logica democratică și logica politică sunt deseori înfrânte de logica conjuncturală. Pentru răspunde la întrebarea din titlu este obligatoriu să analizăm conjunctura în care ne aflăm.
Klaus Iohannis nu a putut iniția alegerile anticipate, este prea târziu s-o mai facă. În schimb, intenția PNL este să suprapună, prin alegeri locale amânate, localele peste parlamentarele care urmau să aibă loc spre sfîrșitul acestui an. Intenția fiind aceași și anume eventuala maximalizare a câștigului electoral din perspectiva PNL. Greu de atins acest obiectiv . Pentru că PNL s-a erodat la guvernare cu o viteză uluitoare. Din această perspectivă, scoaterea sa de la palatul Victoria și aducerea acolo a unei coaliții în jurul PSD, pare a fi o mișcare și necesară și oportună. Cu condiția desigur ca PSD să nu o zbârcească la rândul lui. Sub aspectul pandemiei, o eventuală răsturnare a situației politice din perspectiva guvernării va surveni într-un moment favorabil. Deci după depășirea vârfului pandemiei. În circa o lună de azi înainte, perspectiva va fi mai optimistă în ceea ce privește bătălia cu coronavirusul. Și poate, pe ultima sută de metri, PSD va mai avea timpul necesar să recupereze rămânerea în urmă și să repornească în forță motoarele economiei astfel încât România să nu intre în tabăra statelor învinse. Sunt condiții reale pentru o schimbare de fond a paradigmei politice.
Numai că această conjunctură este ceva mai complicată. Partidele care ar putea opera schimbarea de paradigmă sunt extrem de șubregite și suficient de stătute pentru a-și putea recâștiga rapid încrederea acelei populații care acum se desparte de PSD. Ceea ce afectează fundamental capitalul politic al respectivelor partide este faptul că în această perioadă de criză și-au abandonat principalul instrument prin care puteau fi nu numai reactive, ci și proactive. Parlamentul a fost ca și mort iar acest fapt reprezintă un vot de blam pe care trebuie să îl încaseze Opoziția. În plus, fiecare partid în parte e șubrezit din interior. Și PSD este condus într-un mod extrem de îndoielnic de Marcel Ciolacu, un personaj nu numai controversat dar și lipsit de un profil puternic politic. ALDE a baleat prea mult în acest an și a rămas cumva prins într-o poziție de șpagat în ciuda faptului că domnul Călin Popescu Tăriceanu și-a revenit la o formă mai bună. Victor Ponta, un lider politic experimentat, dinamic și inteligent, care a strâns în jurul lui câțiva oameni de valoare, nu reușește să-și recapete într-un timp atât de scurt încrederea pe care a pierdut-o printr-un joc mult prea duplicitar. Iar UDMR va negocia cum a făcut-o de fiecare dată, la sânge, contra celui mai mare preț, orice concesie va face pe altarul unui front comun.
În concluzie, admițînd că Opoziția se va opinti și va respinge noul decret prezidențial, admițând a doua oară că va reuși să dea peste cap rectificarea bugetară a Guvernului Doi Și-un Sfert, eu unul mă îndoiesc că va merge până la capăt instalând un guvern propriu la Palatul Victoria.
Sorin Rosca Stanescu

Facebook Comments

Eveniment

PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE

Publicat

pe

De

Herzogenaurach, Germania, 6 martie 2024 – Colecția PUMA Palermo se întoarce acasă în capitala Siciliană pentru un nou sezon.

Noii sneakers Palermo au fost lansați în noi combinații de culori delicate, redate fidel într-un profil atemporal jos, cu o etichetă Palermo specifică pe partea superioară, o construcție T-toe în zona de vârf și o talpă exterioară clasică din gumă.

 

Acești pantofi legendari sunt inspirați din arhivele stilului sport ale brandului, dar, în același timp, combină cu îndrăzneală forma și culorile. Câteva dintre caracteristicile binecunoscute ale acestora sunt construcția din piele întoarsă, detaliile aurii și banda din piele naturală prezentă pe părțile laterale. Modelul se numără printre cei mai căutați sneakers din noul sezon.

Acest nou capitol din campania Forever. Palermo. surprinde stilul plin de vitalitate și plăcerea vieții din Palermo prin reperele sale, piețele și străzile caracteristice, în timp ce două noi variante de culori sunt în centrul atenției, lansate în edițiile Grape Mist și Alpine Snow.

Palermo a făcut parte inițial dintr-o serie specială de pantofi sport creați de PUMA, care au adus omagiu unora dintre cele mai faimoase capitale ale Europei, inclusiv Londra, Oslo și multe altele. Palermo a fost mai târziu adoptat de jucătorii ocazionali de fotbal pentru a deveni un element de bază al subculturii tribunelor.

După reintroducerea Palermo în culorile sale originale, această ultimă campanie vine ca o continuare a modelului campaniei Forever. Palermo din 2023, condusă de Jack Grealish și Dua Lipa, care a descris moștenirea fotbalistică a pantofului printr-o viziune modernă.

Cea mai recentă colecție PUMA Palermo este disponibilă din 14 martie în magazinul online PUMA.COM, în magazinele SNKRIND și prin intermediul distribuitorilor selectați.

Media Contact:
Andra Balsan, PUMA Marketing Coordinator – andra.balsan@puma.com  

Alexa Balaskas, Communication Manager – alexa.balaskas@thepractice.ro

PUMA

PUMA este una dintre cele mai importante mărci sportive din lume, specializată în design, dezvoltare, vânzare și promovare de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii. Timp de 75 de ani, PUMA a susținut sportul și cultura prin crearea de produse pentru cei mai rapizi sportivi din lume. PUMA oferă produse de performanță și de inspirație sportivă pentru stilul de viață în categorii precum Fotbal, Alergare și Antrenament, Baschet, Golf și Motorsport. PUMA colaborează cu designeri și mărci renumite pentru a aduce influențe sportive în cultura și moda urbană. Grupul PUMA deține brandurile PUMA, Cobra Golf și stichd. Compania distribuie produsele sale în peste 120 de țări, are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și are sediul central în Herzogenaurach, Germania.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Door Entry Systems – descoperă ce sunt și ce beneficii îți oferă!

Publicat

pe

Te ocupi de administrarea unei clădiri generoase ca suprafață, unde traficul este zi de zi unul intens?

Atunci studiază Door Entry Systems: https://www.helinick.ro/solutii/securitate-electronica/. Acestea sunt soluții moderne, datorită cărora poți monitoriza accesul într-un anumit perimetru. Totodată, oferi vizitatorilor un mediu sigur, în care să își desfășoare activitatea și unde să se simtă confortabil.

Door Entry Systems – care sunt sistemele spre care te poți orienta?

Sistemele de securitate, pe care le ai la dispoziție sunt impărțite în mai multe categorii, în funcție de ce anume îți oferă. Așadar, poți investi în:

  • sisteme de interfonie – datorită acestora, poți determina dacă oferi cuiva acces în spațiul tău sau nu. Ele pot fi audio și îți permit să vorbești de la distanță cu oaspeții sau audio-video, prin care poți auzi, dar și vedea persoana de la celălalt capăt;

 

  • sisteme de acces – de acestea ai nevoie atunci când anumiți oameni au nevoie de acces recurent în perimetrul pe care îl administrezi. Mai exact, în loc să folosească zi de zi interfonul, pentru a cere acces, le poți oferi angajați cartele de acces, în baza cărora aceștia să poată intra în clădire sau în parcare foarte ușor.

Unde poți să instalezi sistemele de tip Door Entry?

În funcție de spațiul pe care îl ai, ai posibilitatea de a instala sisteme de tip Door Entry:

  • la intrarea propriu zisă în clădire;
  • după recepție, aproape de zona lifturilor;
  • la intrarea în parcarea privată;
  • în orice alt loc, unde vrei să restricționezi accesul oaspeților, în funcție de zona în care aceștia trebuie să ajungă.

Sistemele de tip Door Entry sunt versatile. Ele îți oferă oportunitatea să le folosești într-o varietate de spații, în funcție modul în care îți dorești să acorzi acces oaspeților. Alegând cu grijă sistemele în care investești, îți protejezi perimetrul foarte ușor. Așadar, cântărește-ți atent decizia, înainte de a lua una!

Pentru ce tipuri de clădiri îți sunt necesare sistemele moderne?

Întrucât cu ajutorul sistemelor Door Entry poți alege cui și în ce zonă să oferi acces, trebuie să iei în calcul instalarea acestora în clădirile și spațiile unde traficul este intens și unde ajung oameni din diferite domenii. De exemplu:

  • clădirile care găzduiesc marile corporații, cu un număr mare de angajați;
  • centrele comerciale, care sunt vizitate frecvent de mulți oaspeți;
  • parcările private;
  • spațiile expoziționale;
  • spitalele;
  • hotelurile.

Beneficiile utilizării sistemelor Door Entry

Printre cele mai importante avantaje pe care le obții datorită sistemelor Door Entry se numără:

  • administrezi mult mai ușor accesul oaspeților doar într-o anumită zonă;
  • sporești nivelul de confort și siguranță de care se bucură oaspeții tăi;
  • utilizezi ușor sistemele moderne;
  • ai acces de la distanță la rapoarte privind activitata dintr-o clădire sau dintr-o parcare;
  • beneficiezi de servicii de mentenanță din partea unei firme de specialitate
  • oferi oaspeților recurenți acces doar pe baza unei cartele setate electronic.

Apelează cu încredere la serviciile Helinick.ro! Experții te ajută să obții cel mai bun Intercom Systems Helinick, fie că vrei un interfon audio sau unul audio-video. De asemenea, partenerii tăi îți oferă și soluții moderne de acces, fie că administrezi o clădire sau o parcare ori ambele tipuri de spații. În funcție de cât de generos este spațiul de care te ocupi, vei primi cele mai bune sugestii, iar apoi vei utiliza sistemele moderne foarte ușor!

Date de contact:

Email: office@helinick.ro

Telefon: +(4021) 404 44 44, +(4021) 404 44 00

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Publicat

pe

De

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România.

În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și a celor de servicii energetice avansate și de mobilitate electrică.

Campania de imagine, semnată de agenția DDB România, aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și dezvolta propriile viziuni, obiceiuri și dorințe privind utilizarea energiei furnizate de companiile Grupului PPC. Spoturile acestei campanii prezintă o serie de povești diferite ce au ca numitor comun diversitatea modurilor în care protagoniștii aleg să utilizeze serviciile și produsele PPC.

„În provocarea lansată, am avut în vedere să poziționăm PPC ca pe un challenger de status-quo pe piața locală de energie, dar și de brand care iese din tipare și privește spre viitor și nevoile reale ale oamenilor. Astfel, ne-am propus să dezvoltăm o platformă creativă, care să aducă la viață această poziționare într-un mod sincer și responsabil, în acord cu ceea ce consumatorii de astăzi așteaptă de la compania lor de energie, punând accent pe libertatea de a ne crea propriile reguli și de a ne exprima personalitatea”, punctează Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România, agenție care semnează campania de rebranding.

În doar patru luni, echipa noastră și partenerii creativi au transformat o idee îndrăzneață în realitate, prin lansarea campaniei ‘Energie pentru orice’. Acest efort comun a demonstrat angajamentul profund și munca asiduă a colegilor noștri, consolidându-ne promisiunea de a fi alături de clienții noștri într-un mod autentic. Acest rebranding nu este doar o schimbare de imagine, ci o reflexie a dorinței noastre de a le da clienților energia și susținerea de a-și trăi viața așa cum le este mai bine, marcând un pas important spre viitorul pe care îl construim împreună”, declară Oana Gherasim, Director de Comunicare al companiilor PPC în România.

„În pregătirea terenului noii platforme de comunicare, am decis să pornim de la voci autentice: de la oameni. Drept urmare, am pornit în demersul strategic de la un research, curioși să aflăm felul în care energia le influențează viața. Printre răspunsurile primite s-a remarcat o idee: simplă, dar profundă, care emană emoție și capacitatea de a vibra pentru oameni diferiți. Și anume, că energia este un element esențial, iar noi ne dorim ca ea să ne susțină propriul joc, ca o mână invizibilă, pentru a continua să ne trăim viața, oricare ar fi ea”, adaugă Luciana Cucoanes, Head of Strategy DDB România.

Așa s-au născut platforma de comunicare și sloganul campaniei: ”Energie pentru orice”. PPC devine, astfel, un observator atent, care respectă intimitatea și deciziile consumatorilor săi, gata să intervină atunci când i se solicită sau când este nevoie, de exemplu, în tranziția mai rapidă către energia verde.

„Într-o categorie în care multe branduri își asumă diferite roluri de experți și sfătuiesc oamenii referitor la cum să folosească energia, noi am simțit că oamenii nu au nevoie de încă o astfel de abordare. Ei vor doar să știe că furnizorul lor de energie îi susține în orice demers și activitate, oricât de atipică ar părea ea. Așa că am construit o campanie jucăușă, în care am plasat PPC într-un rol de observator care nu se întreabă ce faci cu energia pe care ți-o furnizează, ilustrând astfel atât varietatea gamei de produse și servicii PPC, axate spre energie sustenabilă, cât și diversitatea naturii umane. Pentru că ceea ce consumatorii își doresc, de fapt, este o continuitate și o facilitare în derularea neîntreruptă a vieții lor cotidiene, dar și a vieții planetei”, susține Roxana Niță, Creative Director al DDB România.

Sloganul campaniei transmite ideea că fiecare client PPC găsește soluțiile potrivite pentru stilul de trai, necesitățile sau dorințele sale, indiferent de alegerile făcute. Sloganul sintetizează energia ca fiind o alegere personală, transformând Grupul PPC într-un partener viabil, pe termen lung, îndeosebi prin prisma soluțiilor de energie regenerabilă pe care le furnizează.

Perioadă de derulare a campaniei: 10 aprilie – 30 mai 2024

Medii și canale de comunicare: TV, digital / Social Media, outdoor, radio, magazine, drop mailing, proiecte speciale

Campania “Energie pentru orice” a fost realizată prin efortul comun al următoarelor echipe:

Echipă DDB România

Roxana Memetea – Managing Partner

Luciana Cucoanes – Head of Strategy

Roxana Niță – Executive Creative Director

Roxana Țâmpău – Managing Director

Ana Tanasa – Senior Art Director

Maria Matei – Senior Copywriter

Liviu Antonescu – Senior Designer

Alexandru Matei – Senior Print Producer

Marian Mihăilescu – Senior DTP

Andreea Matei – Account Director

Echipă PPC

Oana Gherasim – Communications Director

Eleodor Ghenoiu – Head of Brand, Advertising and Content Management

Ioana Stirbulescu- Burlacu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Coordinator

Alina Boca – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Alexandru Murărescu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Echipă Media Investment:

Crina Bibicu – Media Director

Carla Nicu – Senior Media Executive

Marius Zaharescu – Media Manager

Alexandra Enea – Digital Media Director

Dana Pupu – Digital Media Manager

Ana Mocanu – Digital Media Planner

Andrei Kiss – Digital Media Specialist

Casă de producție: Multimedia Est

Regizor: Bogdan Moldoveanu (Hypno)

DOP: Alexandru Dorobanțu (ATE)

Producător: Dragoș Potop

Fotograf: Ionuț Macri

Despre PPC

PPC este cea mai importantă companie de utilități electrice din Europa de Sud-Est, cu activități în domeniul producerii, distribuției, operării rețelei și vânzării de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. PPC are o capacitate totală instalată de 10,7 GW, constând în instalații termale, hidro și surse de energie regenerabilă cu o producție anuală totală de peste 20TWh, în timp ce în rețele, baza totală de active reglementate se ridică la aproximativ 4,3 miliarde de euro. Grupul PPC este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind 8,7 milioane de clienți în total, oferindu-le peste 35TWh de energie și o gamă largă de produse și servicii energetice. Compania a fost fondată în 1950 și este listată la Bursa din Atena din 2001. În România, companiile din grupul PPC deservesc 3,1 milioane de clienţi pe segmentele de furnizare şi distribuţie, iar divizia de producție a energiei din surse regenerabile deține o capacitate instalată de aproape 600 MW în 13 parcuri eoliene și fotovoltaice, ceea ce reprezintă 2% din producția de energie electrică a României.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Timiș

Eveniment3 zile inainte

Călătorii în siguranță cu NAVITEL – gadgeturi de top pentru mașina dumneavoastră

NAVITEL, lider în tehnologie auto, oferă o gamă largă de produse menite să vă ofere confort și siguranță în călătoriile...

Afaceri3 zile inainte

Descoperiți Serviciile Noastre de Acoperișuri și Renovări!

Acoperișuri Durabile și Estetice Echipa noastră de profesioniști calificați îți oferă soluții personalizate pentru acoperișuri, utilizând materiale de cea mai...

Uncategorized4 zile inainte

Asociația Credu dezvăluie noile tendințe în sănătate și longevitate în România

Studiul Alegeri Sănătoase și Îmbătrânire Activă: O Analiză În Profunzime desfășurată în perioada Noiembrie 2023 – Aprilie 2024, cu Participarea...

Uncategorized4 zile inainte

Infinix Mobility intră pe piața din România

București, România – Infinix Mobility, brand emergent care proiectează, produce și comercializează un portofoliu generos de produse sub brandul Infinix, a...

Eveniment4 zile inainte

Samsung dezvăluie gama anului 2024 de televizoare AI TV și inaugurează o nouă eră a televizoarelor cu inteligență artificială

Produsele din 2024 oferă o experiență de divertisment de nivel superior datorită procesoarelor avansate și funcțiilor performante, bazate pe inteligență...

Eveniment4 zile inainte

Cooperarea Internațională și Interinstituțională în Combaterea Traficului Ilicit de Mărfuri 22 aprilie 2024, București, România

Țigaretele și bunurile contrafăcute se numără printre cele mai traficate produse la frontierele țării. Contrabanda şi comercializarea produselor contrafăcute sunt...

Eveniment4 zile inainte

PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE

Herzogenaurach, Germania, 6 martie 2024 – Colecția PUMA Palermo se întoarce acasă în capitala Siciliană pentru un nou sezon. Noii...

Afaceri4 zile inainte

Dachdecker Service: Specialiștii în Vospire de Acoperișe

Dachdecker und Spengler Când vine vorba de protejarea casei tale împotriva elementelor naturii și de menținerea confortului și siguranței familiei...

Uncategorized5 zile inainte

Înainte de executarea silită băncile trebuie să-și ajute clienții să depășească situațiile care au generat neplata. Rolul CSALB va crește

24 aprilie, București. Băncile sunt obligate pentru toate tipurile de credite să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor care înregistrează...

Uncategorized6 zile inainte

TikTok sărbătorește Ziua Internațională a Cărții alături de comunitatea #BookTok din România

Cu ocazia Zilei Internaționale a Cărții, TikTok lansează un efect AR disponibil în aplicație, care să aducă împreună iubitorii de...

Uncategorized6 zile inainte

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România despre comportamentul alimentar al românilor: 7 din 10 români intenționează să arunce mai puțină mâncare la gunoi

Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România și-a propus să identifice atitudinile și comportamentele...

Exclusiv6 zile inainte

Door Entry Systems – descoperă ce sunt și ce beneficii îți oferă!

Te ocupi de administrarea unei clădiri generoase ca suprafață, unde traficul este zi de zi unul intens? Atunci studiază Door...

Ce avantaje oferă ambalajele din aluminiu comparativ cu alte materiale? Ce avantaje oferă ambalajele din aluminiu comparativ cu alte materiale?
Afaceri7 zile inainte

Ce avantaje oferă ambalajele din aluminiu comparativ cu alte materiale?

Ambalajele din aluminiu au câștigat teren semnificativ în industria de ambalare în ultimele decenii, datorită unei serii de beneficii pe...

Uncategorized7 zile inainte

Creativitate fără limite cu noua serie de monitoare AOC Graphic Pro U3

Noile modele dedicate creatorilor de conținut digital sunt certificate Calman Ready și beneficiază de tehnologie USB-C pentru flexibilitate sporită București,...

ExclusivO săptămână inainte

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power...

EvenimentO săptămână inainte

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla...

Știrile Săptămânii