Connect with us

Exclusiv

Ghid Remarketing Prin Facebook Ads – Romania 2020

Publicat

pe

Într-un scenariu ideal, toți vizitatorii site-ului dvs. ar decide să cumpere produsele dvs., să se înscrie pentru serviciile dvs., să descarce o carte electronică sau să se aboneze la lista de e-mailuri pentru prima dată când se aventurează pe site-ul dvs. web. Dar aceasta va fi întotdeauna o dorință de dorință, deoarece adevărul este că doar o mică parte din traficul site-ului dvs. web va deveni clienții dvs. unici, darămite. Și tocmai de aceea remarketingul ar trebui să facă parte din strategia dvs. de marketing digital.

Remarketingul este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune și mai eficiente moduri de a ajunge la potențialii dvs. clienți (clienții potențiali calzi, mai precis) și de a-i stimula să revină la produsul dvs. sau la pagina de destinație și poate chiar să ia decizia de a cumpăra. Adunând datele necesare despre vizitatorii site-ului dvs., instalând câteva instrumente la îndemână și creând o experiență uimitoare de utilizator pe site-ul dvs., puteți transforma clienții potențiali în adepți ai mărcii pe tot parcursul vieții.

Fără îndoială, una dintre cele mai bune platforme pentru a viza acești utilizatori este Facebook, deoarece oferă toate caracteristicile și instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul demografic. Iată ghidul dvs. pas cu pas către o campanie eficientă de retargeting Facebook:

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

1. Începeți prin a vă defini publicul tinta

Orice bună decizie de afaceri ar trebui să se bazeze pe cercetări minuțioase, iar o campanie de retargeting nu este diferită. La urma urmei, cum doriți să creați anunțuri eficiente și personalizate dacă nu aveți o înțelegere aprofundată a publicului țintă, a aprecierilor și a antipatiilor acestora, a comportamentului lor online și a tot ceea ce influențează procesele lor de luare a deciziilor?

Nu puteți, cu adevărat, și dacă încercați să creați o campanie de retargeting fără date suficiente, veți pierde investiția dvs. publicitară.

În primul rând, asigurați-vă că vă definiți clientul ideal. Deși marca dvs. are cu siguranță o serie de profiluri și grupuri de clienți, este important să vă definiți avatarul de client ideal pentru a vă adapta campaniile de retargeting la potențialii dvs. cei mai profitabili – vizitatorii site-ului web care sunt cei mai susceptibili de a converti. Desigur, clientul dvs. ideal are cele mai mari șanse de a interacționa efectiv cu marca dvs.

Apoi, utilizați Google Analytics pentru a vă sprijini crearea de profiluri cu informații valoroase precum vârsta, locația, sexul, interesele, comportamentul online și tipul de dispozitiv. Profitați de informațiile oferite de Google Analytics pentru a identifica întreaga călătorie a clienților pe site-ul dvs., pentru a înțelege mai bine pașii pe care îi fac înainte de a cumpăra.

Pe scurt, toate aceste informații vă vor ajuta să creați segmente de public personalizate în Facebook Ads Manager și să creșteți potențialul de conversie.

2. Instalați Facebook Pixel

Dacă doriți să creați o campanie de retargeting optimizată pentru Facebook, va trebui să integrați Facebook Pixel în site-ul dvs. web. În esență, veți primi un cod simplu de la Facebook pe care va trebui să îl integrați în antetul site-ului dvs. pentru a-i permite să monitorizeze traficul și vizitatorii site-ului dvs. La rândul lor, informațiile pe care le adună Pixel vă vor permite să creați segmente de public unice și reclame Facebook foarte vizate, specifice utilizatorilor care au ieșit de pe site-ul dvs.

Deși ar putea părea puțin descurajant dacă nu sunteți familiarizați cu Pixel, este de fapt destul de ușor de instalat. În primul rând, va trebui să creați o pagină de afaceri Facebook, dacă nu ați făcut-o deja. Asigurați-vă că aveți acces și la codul site-ului dvs. Apoi, accesați pagina dvs. Facebook Ad Manager, accesați Pixeli, apoi faceți clic pe Creați pixel. Și, în cele din urmă, pur și simplu CTRL + C codul și apoi CTRL + V-l în capul codului site-ului dvs.

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

3. Asigurați-vă că anunțul se potrivește cu pagina de destinație

Ar trebui să fie de la sine înțeles că o campanie de retargeting pe Facebook poate avea rodul potrivit numai dacă paginile de destinație ale site-ului dvs. (și toate paginile de altfel) sunt structurate și optimizate și că întregul site se mândrește cu performanțe și reacții stelare.

Începeți prin a verifica toate paginile de destinație pe care intenționați să le legați în anunțuri pentru probleme de performanță. Asigurați-vă că pagina se încarcă rapid și că aspectul este optimizat pentru toate dispozitivele, în special cele portabile. Apoi, examinați conținutul și imaginile. Efectuați o analiză amănunțită pentru a afla de ce clientul nu a reușit să convertească în primul rând.

Uneori, este nevoie de mai mult decât o singură vizită pentru ca clientul să-și dea seama, dar uneori designul paginii îl va alunga. Pentru a vă ajusta pagina de destinație și mai mult, asigurați-vă că utilizatorul vede aceeași imagine pe care a văzut-o în anunț, pentru a obține rapid rulmentul în momentul în care aterizează.

4. Personalizați anunțurile cu anumite pagini

Personalizarea este, desigur, numele jocului de marketing digital, așa că, în mod firesc, ar fi o risipă teribilă dacă ai împinge aceleași reclame către toți adepții tăi de pe Facebook. De ce un potențial client ar trebui să se aventureze pe o pagină de destinație care nu își rezolvă problemele unice? De ce ar trebui să răspundă pozitiv la un anunț generic? Nu vor merge, iar investiția dvs. în timp și bani va fi cu totul degeaba. În schimb, trebuie să vă concentrați asupra personalizării campaniei de reorientare și prezentarea anunțurilor relevante pentru individul sau grupul de clienți.

Segmentați-vă publicul în diferite categorii pe baza paginilor pe care le-au vizitat pe site-ul dvs. web, pentru a vă optimiza cu ușurință anunțurile dinamice și a personaliza cât mai mult posibil experiența de reorientare. Există numeroase moduri de a vă segmenta grupurile de retargeting.

De exemplu, puteți defini un grup de clienți care au ajuns la plată, dar nu au reușit să cumpere. Puteți defini un grup care dorea doar să afle mai multe despre marca dvs. și oferta dvs. pentru a le transforma și în clienți plătitori.

Practic, ar trebui să vă personalizați anunțurile pe baza comportamentului vizitatorului. Pentru că amintiți-vă, nu este vorba doar de reorientarea celor care nu au reușit să convertească, ci și de a aduce oameni înapoi să se înscrie la newsletter-ul dvs., să întrebe despre prețuri, produse și servicii sau chiar să vă citească blogurile și să le împărtășească prietenilor și familiei lor pe rețelele de socializare.

Ghid facebook ads 2020 romania

Ghid facebook ads 2020 romania

5. Stabiliți obiective și obiective clare

Campania dvs. de retargeting trebuie să aibă un set clar de obiective care să vă permită să monitorizați performanța, să reglați experiența publicitară pe parcurs și să optimizați întregul proces data viitoare. Pentru ca campania de retargeting să fie cât mai eficientă, va trebui să vă stabiliți obiectivele interne, dar să alegeți și un set de obiective pe pagina Managerului de anunțuri.

De obicei, obiectivele se învârt în jurul traficului și conversiilor site-ului web, dar puteți alege dintr-o serie de obiective la fel de importante, cum ar fi conștientizarea și acoperirea, implicarea și generarea de clienți potențiali și multe altele (a se vedea captura de ecran de mai jos).

Alegerea obiectivelor dvs. de top se va reduce la obiectivele dvs. actuale, poziția mărcii dvs. pe piața online și punctul central al strategiei dvs. de marketing digital. De exemplu, puteți monitoriza anumite tendințe pentru a vă specifica obiectivele – cum ar fi accentuarea traficului site-ului web dacă observați că utilizatorii efectuează mai multe vizite pe site-ul dvs., dar nu efectuează conversii.

În schimb, configurați conversiile ca obiectiv principal dacă doriți să conduceți un vizitator unic pe site-ul dvs. și să-i stimulați să ia o acțiune specifică pe o anumită pagină de destinație.

Dar nu uitați, a converti nu înseamnă doar a vinde, ci poate însemna și a determina oamenii să se înscrie la newsletter-ul dvs. sau să ia orice altă acțiune care poate duce într-o zi la o vânzare.

6. Definiți bugetul și sfera investiției

Desfășurarea campaniilor de retargeting este un proces continuu, întrucât nu există într-adevăr niciun motiv pentru care să nu mai investiți în retargeting clienți pe Facebook dacă reclamele sunt de fapt cele care conduc oamenii înapoi pe site-ul dvs. și contribuie la obiectivele dvs. Acesta este motivul pentru care trebuie să alocați resurse financiare campaniei dvs. de reorientare și să vă definiți domeniul de investiții.

Câți bani doriți să investiți lunar în retargeting? Investiția dvs. generează rezultatele dorite și, dacă nu, faceți tot ce puteți pentru a vă ajusta și îmbunătăți anunțurile? Păstrați întotdeauna o mentalitate cost-efect, verificați frecvent anunțurile dvs. și continuați să investiți în cele care generează cele mai bune rezultate.

ghid targetare facebook ads 2020

ghid targetare facebook ads 2020

7. Excludeți utilizatori irelevanți din anunțurile dvs.

Și, în sfârșit, rețineți că nu toți utilizatorii pot fi convinși să se îndrăgostească de marca dvs. sau să cumpere de pe site-ul dvs. Unii oameni nu vor deveni niciodată clienții dvs., indiferent de cât de mult ați încerca, motiv pentru care este important să excludeți utilizatorii irelevanți din campaniile dvs. de retargeting pentru a economisi timp, bani și efort din partea dvs.

De exemplu, puteți exclude vizitatorii care au verificat anumite pagini de pe site-ul dvs. care nu sunt optimizate pentru conversie – cum ar fi pagina Cariere sau pagina Despre.

În al doilea rând, continuați și excludeți vizitatorii care au sărit de pe site-ul dvs. înainte de a-și lua timp pentru a citi ceva. Aceștia sunt oamenii care petrec doar câteva secunde pe site-ul dvs. înainte de a apăsa butonul Înapoi. Au șanse mult mai mici de a face conversii, iar șansele sunt că nu sunt interesați de ceea ce vindeți.

Concluzie

Retargeting-ul pe Facebook este una dintre cele mai bune modalități de a aduce clienții potențiali și clienții înapoi pe site-ul dvs., de a crește gradul de conștientizare a mărcii și de a-i extinde acoperirea și de a vă spori strategia de marketing în ansamblu. Urmați acești pași pentru a crea o campanie eficientă care va spori traficul și conversiile site-ului web.

Doriți mai multe informații despre configurarea și optimizarea campaniilor publicitare Facebook? Consultați ebook-ul nostru Facebook Dynamic Ads pentru a obține o prezentare completă a modului în care specialiștii în marketing electronic și proprietarii de magazine online pot obține cele mai bune rezultate.

Facebook Comments

Exclusiv

Seturi de dus promotionale: profita de oferte pentru a-ti renova baia

Publicat

pe

De

 

Interesul romanilor pentru renovarea locuintelor a crescut in aceasta perioada, datorita timpului petrecut in izolare. In acelasi timp, ofertele la produsele necesare amenajarilor s-au diversificat constant. Dar nu doar obiectele pentru decor se bucura de preturi avantajoase, ci si echipamentele sanitare esentiale pentru utilarea unei bai.

De exemplu, ai discounturi mari la seturi dus, pe care le poti achizitiona online. Altfel zis, economisesti bani, timp, energie – in timp ce iti reutilezi baia si o amenajezi modern. Simplu!

 

Un plus de confort si de intimitate cu cele mai moderne seturi de dus

Dusul poate fi mai mult decat o rutina. Poate deveni o experienta senzoriala, atunci cand ai cadrul necesar pentru a-ti transforma baia intr-o oaza de relaxare. Chiar daca nu dispui de un spatiu generos, in care sa integrezi o cada, ai posibilitatea sa iti creezi mediul ZEN cu o cabina de dus.

Ai nevoie doar de elementele potrivite, iar printre ele se regaseste neaparat o para de dus cu functii inovatoare de la Grohe. In ritmul picaturilor de ploaie, la intensitatea pe care tu o setezi, te poti bucura de o experienta aparte, menita sa iti relaxeze toate simturile. Iti vei putea reincarca bateriile dupa o zi obositoare in intimitatea casei tale.

 

Suporturi, bare, coloane, furtunuri, brate, pare – toate accesoriile pentru dus

Este destul de greu sa creezi cadrul perfect pentru o relaxare completa la dus, daca esti novice in instalatii. Cel mai simplu este sa achizitionezi un set complet de echipamente si accesorii, pentru a pune in scena o cabina de dus. Un astfel de set poate sa cuprinda, de regula, urmatoarele elemente: bare, suporturi, brate, pare, furtunuri, coloane pentru dusuri mobile, fixe sau laterale.

Fii extrem de atent la finisajele acestor elemente expuse in mod permanent la umiditate. Evita plasticul si materialele care isi schimba aspectul rapid si investeste in calitate. Iti recomandam Grohe cu tehnologia StarLight: nu vei fi dezamagit deloc.

 

Reduceri de pana la 35% la seturi dus: economisesti si te bucuri de calitate

Cea mai mare greseala pe care o pot face cumparatorii este sa achizitioneze produse low cost din categoria echipamentelor sanitare. Costul este acela ca trebuie sa repete investitia intr-o foarte scurta perioada de timp. Sfat: achizitioneaza produse de calitate premium si iti vei amortiza costurile.

Chiar si mai bine, prinde ofertele promotionale si vei beneficia de un pret mult mai redus pentru aceeasi calitate garantata. In magazinul online Baterii-Lux.ro, produsele din gama Grohe au un discount chiar de pana la 35%. Ofertele vin in intampinarea ta, pentru a-ti utila baia modern, cat mai rapid. Profita si bucura-te de calitate maxima!

 

Ce avantaje ai daca achizitionezi seturi dus de la Baterii-Lux.ro?

In primul rand, cumperi online. Eviti orice tip de deplasare, pentru ca acest magazin iti ofera transport rapid si livrare direct la tine acasa. Mai mult, ai acces la o gama super variata de baterii, accesorii baie si alte produse de acest tip.

Toate echipamentele sanitare se gasesc intr-un singur loc: la Baterii-Lux.ro, un magazin de incredere. Produsele sunt originale, de origine germana, iar tu beneficiezi de garantia calitatii. In 14 zile poti trimite inapoi produsul comandat, daca nu se potriveste specificatiilor impuse de amenajarea ta. Simplu! Utilarea unei bai nu a fost nicicand mai usoara: ai toate motivele sa incepi renovarea chiar acum!

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Iulian Dumitrescu fuge de confruntarea cu Bogdan Toader

Publicat

pe

De

Invitația la dezbaterea electorală dintre Bogdan Toader și Iulian Dumitrescu, lansată de jurnalistul Marius Visarion, a fost acceptată cu promptitudine de candidatul PSD la șefia Consiliului Județean Prahova și ignorată de contracandidatul său din partea PNL, Iulian Dumitrescu.

Aroganța sau lașitatea sunt singurele două variante pe seama cărora putem pune refuzul lui Iulian Dumitrescu de a purta o discuție reală și asumată cu un contracandidat.
Fie liberalii știu deja că alegerile vor fi fraudate în favoarea PNL și nu se mai „deranjează” să se prezinte personal în fața alegătorilor, fie le este teamă că Iulian Dumitrescu ar putea avea o prestație jenantă în comparație cu Bogdan Toader, în probleme ce țin de județul Prahova.
Îi reamintim domnului Iulian Dumitrescu faptul că „porcul nu se îngrașă în ajun”, iar prahovenii și-au format deja părerea despre partidul care guvernează astăzi România, condus în Prahova de domnia sa. Mărturie stau cifrele celui mai recent sondaj de opinie, care îl plasează pe lulian Dumitrescu pe locul 2, cel al pierzatorului.
Momentan, Iulian Dumitrescu pierde o bătălie în față lui Bogdan Toader prin neprezentare. Pe 27 septembrie, va pierde întreg războiul.
N.R – Calarasi, o piatra grea de grumazul „Albanezului”!

Articolul Iulian Dumitrescu fuge de confruntarea cu Bogdan Toader apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Model de administratie liberala/GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI/(III)/Provocare publica privitor la acest subiect

Publicat

pe

De

Avand in vedere reactiile cu privire la serialul dezvaluirilor noastre „Model de administratie liberala/INCENDIU LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR” si avand in vedere si „pozitia” primarului in fuctie referitor la cele semnalate de catre redactia noastra referitor la incendiile de la groapa de deseuri Ecomaster din Targsorul Nou – solicitam un punct de vedere public privitor la acest subiect, in ordine alfabetica al candidatilor la Primaria Aricestii Rahtivani: Justin Cojan, Gheorghe Orbu si Viorica Mihai. (Redactia Incisiv de Prahova).

Model de administratie liberala/INCENDIU LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR

 

 

Model de administratie liberala/UN NOU INCENDIU, IERI SEARA, LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR (II)

 

Articolul Model de administratie liberala/GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI/(III)/Provocare publica privitor la acest subiect apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Timiș

pariuri sportive online pariuri sportive online
Social9 ore inainte

Alege o oferta completa de pariuri sportive online! Iata unde o poti gasi!

Fenomenul de pariere este destul de vechi in tara noastra, iar unele dintre agentiile de pariuri care au aparut la...

Exclusiv12 ore inainte

Seturi de dus promotionale: profita de oferte pentru a-ti renova baia

  Interesul romanilor pentru renovarea locuintelor a crescut in aceasta perioada, datorita timpului petrecut in izolare. In acelasi timp, ofertele...

Exclusiv23 de ore inainte

Iulian Dumitrescu fuge de confruntarea cu Bogdan Toader

Invitația la dezbaterea electorală dintre Bogdan Toader și Iulian Dumitrescu, lansată de jurnalistul Marius Visarion, a fost acceptată cu promptitudine...

Exclusiv2 zile inainte

Model de administratie liberala/GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI/(III)/Provocare publica privitor la acest subiect

Avand in vedere reactiile cu privire la serialul dezvaluirilor noastre „Model de administratie liberala/INCENDIU LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII...

Exclusiv3 zile inainte

Bogdan Novac, fiul fostului demnitar comunist Aurel Novac – OFERTA politica pentru brezeni

Stimati cititori, va prezentam, mai jos, oferta politica a candidatului avocat, fiul fostului demnitar comunist Aurel Novac, fost ministru al...

Exclusiv4 zile inainte

OPINIE/După umila mea analiză a primilor 3 candidați cu șanse la Primăria Ploiesti, ținând cont de criterii precum competența administrativă, independența față de partid în urmărirea obiectivelor și caracterul

Poate că nu este încă dezintegrare, cum spune un scriitor prizat, dar degradare este cât încape, iar tristețe, pe măsură....

Exclusiv5 zile inainte

Model de administratie liberala- Brebu – Prahova/”Sa imi suga p_la babele de la biserica…sa imi suga cu popa cu tot…pai acolo e o mahala si niste idioate”/Imi suge mie p_la USR-ul”/Inregistrari audio halucinante…” (I)

Ne cerem scuze pentru vocabularul utilizat de primarul cocalar girat de PNL Prahova!Cu ceva timp in urma am primit la...

Exclusiv6 zile inainte

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!

Cu toate ca”Regina” PNL Prahova „plange” si asta o face de obicei atunci cand eclozeaza mai multe si apare lupta...

ExclusivO săptămână inainte

Model de administratie liberala- Filipestii de Padure – Prahova/Falsuri, abuzuri, delapidari, distractii la mare si nu numai, totul pe banii publici/Clanul Sportivilor (I)

Cu toate ca”Regina” PNL Prahova „plange” si asta o face de obicei atunci cand eclozeaza mai multe si apare lupta...

Știri din județO săptămână inainte

#Reset Plastic!

Pentru a proteja mediul înconjurător, Kaufland România a introdus în premieră în magazine un sistem nou de colectare a recipientelor...

ExclusivO săptămână inainte

UPDATE/Haosul dintr-o institutie publica din subordinea primarului liberal Adrian Dobre, un primar garantat de Andrei Volosevici/Adrian Vaida este trimis la deschiderea anului scolar de către șeful Poliției Municipale, Manea Cristian, chiar daca gardianul public a fost in contact cu persoane depistate cu Covid!

(Preluare Inpolitics): Fostul primar pedelist al sectorului 3, Liviu Negoiță, vicepreședinte de partid de guvernămînt și desemnat inclusiv premier la...

ExclusivO săptămână inainte

Cele mai comune tipuri de huse şi accesorii de protecție pentru Samsung

Pentru orice telefon, indiferent de preţul său, husa de telefon este cea mai bună soluţie pentru protecţie. Deoarece preferinţele utilizatorilor...

ExclusivO săptămână inainte

Model de administratie liberala/UN NOU INCENDIU, IERI SEARA, LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR (II)

Incendiu la Ecomaster Service, din nou, si seara trecuta. Deci, temerile cetatenilor din comuna Aricestii Rahtivani sunt din ce in...

ExclusivO săptămână inainte

Model de administratie liberala/INCENDIU LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR

  Am luact act de mail si o echipa de jurnalisti de la  Incisiv de Prahova s-au deplasat la fata...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Reparatii usi sector 5 – solutia ideala pentru urgente

Locuinta sau biroul tau are o usa defecta care nu se mai inchide sau deschide corespunzator?...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Bogdan Toader: Abuz, șantaj și intimidare, metode de campanie, la PNL Prahova

Bogdan Toader, candidatul Alianței pentru Prahova la un nou mandat de președinte al Consiliului Județean Prahova, acuză reprezentanții Partidului Național...

Știrile Săptămânii