Casa de marcat este un instrument care trebuie sa faca parte din recuzita oricarui magazin sau restaurant. Acest lucru este definit prin lege, care obliga comerciantii din Romania sa foloseasca o casa de marcat in activitatea de zi cu zi. Rolul unei case de marcat, instrument aparut in Statele Unite ale Americii la inceputul anilor 1900, este unul multiplu. In primul rand, casa de marcat poate sa stocheze o multime de informatii legate de produsele pe care le comercializezi, dar si de tranzactiile efectuate de magazin sau restaurant.
Toate aceste informatii pot fi transferate catre institutiile abilitate ale statului, pentru a fi verificate si tinute in evidenta. Memorarea informatiilor de catre casa de marcat este un beneficiu si pentru comerciant, deoarece faciliteaza activitatile de contabilitate si inventar. Daca este deja clar ca ai nevoie de o casa de marcat pentru afacerea ta, acum trebuie sa afli si care sunt criteriile in functie de care alegi cel mai bun model, dar si de unde trebuie sa il cumperi.
Date stocate si comunicate cu ajutorul celor mai bune case de marcat
Printre primele criterii pe care trebuie sa le iei in calcul la alegerea unei case de marcat se regaseste si capacitatea sa de stocare. Memoria pe care ti-o pune la dispozitie dispozitivul este mentionata in caracteristici, de catre producator sau comerciant. Trebuie sa achizitionezi o casa cu un spatiu de stocare cat mai generos daca ai un magazin cu multe produse.
Explicatia este una simpla: in memoria interna a casei de marcat pot fi inregistrate produsele pe care le ai in stoc, dar si tranzactiile efectuate. Sunt disponibile acolo toate informatiile referitoare la produsele si serviciile pe care le comercializezi, de la cantitati si pana la pret. Produsele sunt scoase din evidenta o data ce sunt vandute, astfel ca este foarte usor sa tii evidenta stocurilor.
Tot casa de marcat poate sa retina si cota TVA aplicabila fiecarei categorii de produs. Acest lucru, impreuna cu modul GPS, te ajuta sa comunici eficient catre ANAF datele pe care trebuie sa le prezinti in fata autoritatilor. Informatiile sunt transmise in timp real.
Casa portabila sau fixa?
Din punct de vedere al tipologiei, casele de marcat exista in doua variante: fixe si portabile. Variantele fixe sunt mult mai populare, mai ales in randul firmelor care vand servicii la sediu. Ele prezinta avantajul unui pret mai bun si al unor caracteristici de memorie care pot sa fie superioare celor ale caselor portabile. Acestea au, insa, avantajul mobilitatii. O casa de marcat portabila este foarte utila in cazul restaurantelor. Inclusiv in cazul food truck-urilor sau a altor tipuri de magazine ambulante, casa portabila este utila deoarece o poti lua dupa tine oriunde decizi sa iti muti sediul.
Electronic sau digital?
Casa de marcat digitala este o varianta ce nu iti permite foarte multe optiuni. Ea reprezinta un dispozitiv mai degraba rudimentar, care se rezuma la functiile de baza si care este utilizat mai degraba de magazinele cu putine produse. In schimb, modelele electronice de case de marcat dispun de conectivitate la internet, memorie mare si accepta si dispozitive periferice. Acestea pot fi conectate la cantar, imprimanta sau dispozitiv POS.
De unde cumperi case de marcat moderne?
Dupa ce decizi sa achizitionezi una sau mai multe case de marcat, este important sa te orientezi catre un distribuitor care beneficiaza de avizul Ministerului Finantelor, precum TehnicaFiscala. Este foarte important sa achizitionezi doar dispozitive omologate, altfel risti sa fii amendat si afacerea iti este pusa in pericol. In plus, nu uita sa inregistrezi casa prin depunerea unui dosar la Directia Generala a Finantelor Publice.
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, isi extinde portofoliul si lanseaza Caraiman, o bere cu un gust echilibrat, care invita consumatorii la o pauza binemeritata.
Prin sloganul „gust echilibrat, numai bun sa-ti tragi sufletul”, noul brand intra in segmentul core si mizeaza pe momentele de ragaz din activitatile de zi cu zi si pe nevoia de serenitate pe care consumatorii o cauta in prezent.
„Suntem incantati sa continuam expansiunea portofoliului nostru si sa oferim consumatorilor un nou brand, de data aceasta in segmentul core. Caraiman are o rezonanta solida, poarta radacini romanesti si invita consumatorii la un gust echilibrat, numai bun sa iti tragi sufletul! Este o lansare importanta pentru categoria de bere, una care contribuie la dezvoltarea sa si ne bucuram sa vedem entuziasmul cu care partenerii nostri au intampinat Caraiman. Este si o oportunitate de crestere pe care o oferim clientilor prin diversificarea portofoliului de produse, un element-cheie prin care pot raspunde prompt nevoilor din piata. De asemenea, noua lansare contribuie la ambitia noastra de a ne consolida pozitia in segmentul core, unde suntem prezenti acum cu doua brand-uri extrem de puternice: Bergenbier si Caraiman”, a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
Bergenbier S.A. este un producator activ in ceea ce priveste lansarile de produse si sortimente noi. Anul acesta, brand-ul surpriza vine din segmentul core, Caraiman fiind o marca pe care compania a mai produs-o in trecut, acum aproape doua decenii.
„Caraiman este readucerea in lumina reflectoarelor a unui brand romanesc, cu un gust echilibrat, inspirat din natura. Din studiile noastre, 80% din consumatorii romani isi doresc un ritm mai putin intens al vietii, iar Caraiman este exact acea bere pentru pauzele din tumultul cotidian. Este acel moment cand ajungi in varf de munte, pui rucsacul jos si iti tragi sufletul. Mizam pe o comunicare integrata 360 pentru Caraiman, cu atentie atat in zona de TV, cat si digital, in-store si prin influenceri surpriza pe care ii vom anunta foarte curand”, a completat Victor Teiosanu, Marketing Director.
Caraiman este o bere cu 4,6% alcool, disponibila atat la doza de aluminiu si sticla de 0,5l, cat si la sticla de 0,33l, PET si KEG. Toate variantele de impachetare, inclusiv multi-pack, se gasesc incepand din luna martie in Romania, in magazinele off-trade si on-trade.
Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploieşti şi o reţea performanta de distribuţie naţionala. Bergenbier S.A. acorda o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pieţei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner. De asemenea, compania are in portofoliu si variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois si Staropramen.
Despre Molson Coors
De peste doua secole, Molson Coors fabrica bauturi care aduc oamenii impreuna pentru a se bucura de toate momentele vietii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling si Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs si multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai indragite si emblematice marci de bere realizate vreodata. In timp ce istoria companiei este inradacinata in bere, Molson Coors ofera un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru si multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotata la bursa, care opereaza prin Molson Coors America de Nord si Molson Coors Europe si este tranzactionata la New York si la bursa canadiana (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei si de a lasa o amprenta pozitiva asupra angajatilor, consumatorilor, comunitatilor si mediului se reflecta in Our Beer Print si in obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitati molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.
În căutarea rețetei succesului în lumea antreprenoriatului, pregătirea adecvată și cunoștințele specializate sunt esențiale. Centrul de Formare Profesională Eurodeal oferă cursuri de competențe antreprenoriale acreditate, indispensabile pentru cei ce își propun să își înceapă sau să își dezvolte afacerile. În special, aceste cursuri sunt cruciale pentru proiectele ce vizează finanțări guvernamentale, precum cele din cadrul programelor Start-Up Nation, Start-Up Diaspora și Femeia Antreprenor.
Pregătire Profesională Autorizată
Eurodeal este recunoscut pentru oferta sa de cursuri acreditate, conforme cerințelor Ministerului Muncii și Ministerului Educației. Aceste cursuri reprezintă fundamentul necesar pentru cei ce aspiră să își transforme visele în afaceri de succes și să acceseze fonduri guvernamentale pentru susținerea proiectelor lor.
Expertiză Garantată și Îndrumare Personalizată
Participanții la cursurile Eurodeal beneficiază de experiența vastă a cadrelor didactice, antreprenori cu reușite remarcabile în domeniu. Aceștia oferă nu doar cunoștințe teoretice, ci și îndrumare practică pentru dezvoltarea afacerilor și obținerea succesului în mediul antreprenorial.
Certificare Recunoscută la Nivel Național și Internațional
Absolvirea cursurilor Eurodeal nu doar că atestă dobândirea de competențe antreprenoriale, ci și asigură un certificat oficial, recunoscut la nivel național și internațional. Acest certificat reprezintă o confirmare a pregătirii corespunzătoare și facilitează accesul la finanțările necesare pentru proiectele de afaceri.
Înscrieri Deschise: Investiția în Viitorul Afacerii Tale
Pentru a beneficia de expertiza Eurodeal și pentru a-ți pregăti afacerea pentru succesul în lumea antreprenoriatului și în programele guvernamentale, înscrie-te acum la cursurile de competențe antreprenoriale! Locurile sunt limitate, deci asigură-ți locul în timp util și investește în viitorul afacerii tale!
Eurodeal – Partenerul de Încredere pentru Drumul Tău către Succesul în Afaceri!
https://cursuridecalificare.ro/
📞 Telefon: 021.255.52.71 / 0721.64.67.65
📍 Adresă: Bulevardul Chișinău, nr. 1, Complex Delfinului | Cercul Magic, etajul 1, Sector 2, București, România.
Investește în viitorul afacerii tale împreună cu Eurodeal – Cursuri de Competențe Antreprenoriale!
În căutarea succesului în afaceri, educația și pregătirea adecvată sunt fundamentale. Centrul de Formare Profesională Eurodeal se distinge prin oferta sa de cursuri acreditate de către Ministerul Muncii și Ministerul Educației, cursuri esențiale pentru proiectele ce vizează finanțări guvernamentale, precum cele din cadrul programelor Start-Up Nation, Start-Up Diaspora și Femeia Antreprenor.
Acreditare și Oportunități Garantate
Eurodeal este mândru să ofere cursuri acreditate, recunoscute oficial de către Ministerul Muncii și Ministerul Educației, garantând astfel calitatea și relevanța pregătirii oferite participanților. Aceste cursuri sunt esențiale pentru antreprenorii ce aspiră să acceseze fonduri guvernamentale și să își dezvolte afacerile în conformitate cu cerințele legale și normele în vigoare.
Obligativitatea Participării pentru Succes
În contextul actual, în care proiectele de afaceri beneficiază de sprijin substanțial din partea guvernului, participarea la cursurile Eurodeal devine obligatorie pentru cei ce își propun să beneficieze de finanțări și suport guvernamental. Această pregătire asigură antreprenorilor competențele necesare pentru a-și construi afacerile într-un mod sustenabil și eficient.
Expertiză și Îndrumare de Excepție
Eurodeal pune la dispoziția cursanților săi nu doar cunoștințe teoretice, ci și expertiză practică, provenită din experiența vastă a cadrelor didactice. Acestea sunt antreprenori cu succes, gata să împărtășească din experiența lor și să ofere îndrumare personalizată pentru fiecare cursant, contribuind astfel la succesul și dezvoltarea afacerilor acestora.
Certificare Recunoscută: Cheia Accesului la Finanțări
Absolvirea cursurilor Eurodeal aduce cu sine nu doar cunoștințe și abilități noi, ci și un certificat oficial, recunoscut la nivel național și internațional. Acest certificat atestă pregătirea și competențele antreprenoriale ale cursanților, facilitând accesul acestora la fonduri guvernamentale și alte oportunități de finanțare.
Înscrieri Deschise: Investiția în Viitorul Afacerii Tale
Pentru cei hotărâți să își construiască afaceri de succes și să acceseze finanțări guvernamentale, Eurodeal invită la înscrieri pentru cursurile de antreprenoriat. Cu locuri limitate și o cerere în creștere, este recomandat să vă rezervați locul în timp util pentru a vă pregăti proiectul pentru succes în lumea antreprenoriatului.
Eurodeal – Partenerul de Încredere pentru Viitorul Afacerii Tale!
https://cursuridecalificare.ro/
📞 Telefon: 021.255.52.71 / 0721.64.67.65
📍 Adresă: Bulevardul Chișinău, nr. 1, Complex Delfinului | Cercul Magic, etajul 1, Sector 2, București, România.
Investiți în viitorul afacerii dvs. împreună cu Eurodeal – Cursuri de Antreprenoriat!