Connect with us

Administrație locală

De ce este importanta efectuarea dezinsectiei

Publicat

pe

Dezinsectia profesionala este un serviciu esential pentru mentinerea unui nivel adecvat de igiena si pentru protejarea sanatatii si bunastarii oamenilor. Insectele pot fi o sursa majora de probleme atat in mediul de locuit cat si in cel de afaceri, iar dezinsectia profesionala este cea mai buna solutie pentru a le eradica.

Insectele pot transmite boli periculoase si pot avea un impact negativ asupra sanatatii oamenilor. De exemplu, plosnitele pot transmite bolile precum tularemia, febra Q si tularemia, iar mustele pot transmite salmoneloza. In plus, insectele pot cauza probleme de sanatate indirect, prin producerea de alergii sau prin inteparea lor dureroasa.

Dezinsectia profesionala poate ajuta la eliminarea acestor probleme prin utilizarea de produse chimice speciale care ucid insectele fara a pune in pericol sanatatea oamenilor sau a animalelor de companie. Aceste produse sunt aplicate de catre specialisti care cunosc modul de functionare al diferitelor tipuri de insecte si care stiu cum sa le elimine eficient.

In plus, dezinsectia profesionala poate ajuta la protejarea bunurilor materiale. Insectele pot distruge alimente, haine si alte bunuri, cauzand pierderi financiare semnificative. Dezinsectia profesionala poate ajuta la prevenirea acestor pierderi prin eliminarea insectelor care le pot distruge. DDD este leader la capitolul servicii deratizare si dezinsectie!

Dezinsectia profesionala este o metoda sigura si eficienta pentru a elimina insectele nedorite din casa sau afacerile noastre. Aceasta poate fi realizata prin diferite metode, cum ar fi tratarea cu insecticide sau prin utilizarea de capcane sau dispozitive electrice.

Unul dintre avantajele dezinsectiei profesionale este ca specialistii cunosc cel mai bine tipurile de insecte care afecteaza anumite zone geografice si stiu cum sa le elimine. De exemplu, daca aveti probleme cu plosnitele, un specialist va poate aplica un tratament special care le va ucide fara a pune in pericol sanatatea oamenilor sau a animalelor de companie.

Dezinsectia profesionala poate fi eficienta in eliminarea insectelor care s-au adaptat la tratamentele conventionale. De exemplu, unele specii de gandaci au dezvoltat rezistenta la anumite tipuri de insecticide, ceea ce face dificila eliminarea lor. O firma de dezinsectie profesionala Precum DDD va poate oferi tratamente speciale care vor ucide chiar si aceste specii rezistente.

In cazul afacerilor, dezinsectia profesionala poate fi esentiala pentru a mentine un nivel adecvat de igiena si pentru a proteja reputatia afacerii. Oamenii vor fi mai dispusi sa cumpere produsele sau sa utilizeze serviciile unei afaceri care arata curata si igienica. De asemenea, dezinsectia poate ajuta la prevenirea problemeor legate de salubritate care pot afecta afacerile, cum ar fi avertismentele sau amenzile.

Dezinsectia profesionala este o investitie importanta pentru oricine doreste sa protejeze sanatatea, bunastarea si bunurile materiale. Prin apelarea la specialisti, se poate avea siguranta ca problemele legate de insecte vor fi rezolvate rapid si eficient, fara a pune in pericol sanatatea si bunastarea oamenilor. In plus, dezinsectia profesionala poate ajuta la mentinerea unui nivel adecvat de igiena in afaceri si poate proteja reputatia acestora. Asadar, nu ezitati sa apelati la serviciile unei firme de dezinsectie profesionala atunci cand aveti nevoie chiar si pe pagina linkedin!

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

Publicat

pe

De

  • 80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie
  • 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar la evenimente sociale cu vecinii
  • 9 din 10 respondenți sunt deschiși să se implice mult și chiar foarte mult în promovarea diversității și incluziunii

65% dintre românii care locuiesc la bloc nu-și cunosc vecinii deloc sau îi cunosc în mică măsură, în timp ce doar o mică parte dintre ei se cunosc bine (27%) sau foarte bine (8%), conform unui studiu realizat de ONG-ul ÎntreVecini, cu scopul de a înțelege percepțiile și comportamentele celor care locuiesc în comunitățile de la bloc. Întrebați ce motive i-ar determina să se cunoască mai bine unii cu alții, 68% dintre respondenți au menționat pe primul loc soluționarea unor probleme comune, pe locul doi dorința de a construi o comunitate mai strânsă (32%) și proiectele comune în cartier (32%), urmate fiind de ocaziile de socializare organizate în cartier (26%) și de interesul comun pentru activități sau hobby-uri (21%).

Când vine vorba despre frecvența cu care românii au participat la evenimente sociale împreună cu vecinii lor de la bloc, sondajul arată că 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar. Respondenții declară că și-ar dori ca în blocul în care locuiesc să existe activități comunitare precum: activități comune pentru copii (31%), grătar comunitar (28%), seri de jocuri de societate (22%), seri de film în aer liber (21%), evenimente sportive (16%), concursuri sau competiții între vecini (14%) ori ateliere și cursuri (14%).

„Faptul că românii care locuiesc la bloc nu se prea cunosc cu vecinii lor nu ne ia prin surprindere, ci este chiar o realitate pe care ne dorim să o schimbăm. Partea bună este că, prin prisma sondajului pe care l-am desfășurat, am aflat că 80% dintre românii care locuiesc la bloc și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie. Iar asta ne dă speranța că vom reuși să împrietenim cât mai mulți oameni cu vecinii lor, dar și cu conceptul de sustenabilitate, pe care-l promovăm prin intermediul acțiunilor desfășurate în comunitățile de bloc din România, alături de partenerii noștri”, a declarat Sabina Mihăilescu, Manager General ONG ÎntreVecini.

ÎntreVecini este un ONG care își propune să regenereze spiritul comunitar la bloc și să transforme comunitățile urbane din România în huburi sustenabile. ONG-ul se dedică formării de comunități reziliente, prietenoase cu mediul și bazate pe solidaritatea vecinilor, oferind celor înscriși în program și declarați câștigători oportunitatea de a-și echipa blocurile în care locuiesc cu panouri fotovoltaice, în mod gratuit, devenind astfel prosumatori. Cei interesați să se alăture inițiativei și să primească, de asemenea, suport pentru desfășurarea unor activități sustenabile în comunitățile din care fac parte, se pot înscrie, într-o etapă ulterioară, pe platforma www.intrevecini.ro.

„În copilăria mea, vecinul era o instituție resursă la care puteai apela atunci când e nevoie: cereai cu împrumut o cană de zahăr sau 100 de lei până la salariu și culmea le și primeai. În plus, relațiile de încredere erau destul de puternice, nu degeaba atunci când plecai de-acasă le lăsai chiar și un set de chei de la casă. În ultimii 30 de ani, lucrurile s-au schimbat și acum, cu greu ne știm (din vedere) vecinii. Despre încredere, e chiar și mai greu de vorbit. E de vină societatea? E de vină internetul? Este rezultatul individualismului care ne este servit de cele mai multe ori ca rețeta succesului? E normalitatea globalizării și rezultatul unui proces natural de reajustare a relațiilor într-un nou context socio-economic? E ceea ce ne dorim să dăm mai departe ca mod de socializare? Cred că toate câte un pic, și multe altele. Mă bucur că cei de la ÎntreVecini vor să dezbatem aceste întrebări și să vedem ce și cum alegem să facem ÎMPREUNĂ. Pentru că relațiile dintre noi, și calitatea acestora, generează comportamentele care definesc o societate. Iar noi ne dorim ca România să fie o societate solidară, empatică și degrabă vărsătoare de iubire”, a declarat Gelu Duminică, Sociolog și Director executiv Agenția „Împreună”.  

Cum se înțeleg vecinii de la bloc și ce probleme întâmpină, în funcție de generația lor

Conform sondajului realizat de ÎntreVecini, respondenții din generația Z prezintă o reticență crescută în relația cu vecinii. Astfel, persoanele de până în 27 de ani au mai degrabă o relație destul de formală cu vecinii (34%) și se declară chiar distante, neavând o relație apropiată cu aceștia (20%). De asemenea, preferă într-un procent semnificativ mai mare față de totalul eșantionului să păstreze distanța (41%) și nu sunt deschise să-și cunoască vecinii (20%). Într-un procent de asemenea ridicat se conturează și reticența generației Y  (28-43 de ani) de a-și cunoaște vecinii. La polul opus, cei din generația X, care au între 44 și 59 de ani (38%) și cei din generația Baby Boomers, între 60 și 78 de ani (39%) se declară destul de apropiați de vecinii lor și chiar sunt deschiși și încurajează interacțiunea (48%).

Pe de altă parte, când vine vorba despre motivele care ar putea să-i împiedice în cunoașterea vecinilor, respondenții au ales pe primul loc programul aglomerat (48%), urmat de dorința de a nu le fi invadat spațiul personal (33%), dar și de lipsa interesului pentru interacțiune socială (25%) și de lipsa oportunităților în comunitatea din care fac parte (21%). Analizând răspunsurile per generații, se observă că majoritatea celor care au între 44 și 59 de ani (generația X) au afirmat că au programul aglomerat. În același timp, invadarea spațiului personal a fost varianta aleasă în principal de cei cu vârste cuprinse între 28 și 43 de ani (generația Y). De asemenea, rezultatele arată un interes scăzut pentru interacțiune socială preponderent în cazul persoanelor din generațiile X (44-59 ani) și Y (28-43 ani). Nu în ultimul rând, majoritatea celor care au considerat că lipsa oportunităților din comunitate i-ar împiedica să-și cunoască vecinii sunt persoane din generația Z (până în 27 de ani).

Din perspectiva problemelor întâmpinate între vecini, 50% dintre românii care locuiesc la bloc declară că nu au avut probleme semnificative cu vecinii, 32% au avut, însă au reușit să le rezolve în mod amiabil, 16% au avut probleme și încă nu au fost soluționate, iar alți 3% preferă să nu discute despre acest aspect. Întrebați care sunt principalele probleme pe care le întâmpină în relația cu vecinii lor, părerile sunt împărțite. Respondenții studiului consideră fie că vecinii lor nu sunt comunicativi (33%), fie că sunt gălăgioși (29%), prea curioși (28%) sau agresivi verbal (14%).

Cât de dornici sunt românii să se implice în rezolvarea problemelor din comunitățile lor

Când vine vorba despre implicarea în rezolvarea problemelor comunității, majoritatea respondenților (52%) se arată oarecum deschiși să se implice, însă în funcție de situație. 29% afirmă că s-ar implica cu siguranță, 12% recunosc că nu s-ar implica, dar ar fi dispuși să susțină inițiativele altora, iar 6% confirmă că deocamdată nu s-ar implica.

Locurile de parcare (51%), dezvoltarea spațiilor verzi și a parcurilor (42%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (41%), lipsa măsurilor pentru contracararea infracționalității (38%) și îmbunătățirea infrastructurii (31%) se află pe primele cinci locuri în topul problemelor sau nevoilor pe care românii care locuiesc la bloc le consideră cele mai importante în comunitățile din care fac parte.

Din perspectiva implicării în rezolvarea problemelor din comunități, românii par foarte receptivi. Cea mai mare parte dintre ei au afirmat că s-ar implica mult sau foarte mult în rezolvarea unor acțiuni precum: promovarea diversității și incluziunii (86%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (83%), promovarea serviciilor sociale și educația de calitate (79%), dezvoltarea activităților culturale și recreative (74%), pe lângă multe alte topicuri legate de transport, spații verzi, parcări ș.a.m.d.

Studiul a fost realizat cu ajutorul agenției Reveal Marketing Research și s-a desfăşurat online, în perioada 29.11.2023 – 04.12.2023, pe un eșantion reprezentativ pentru universul persoanelor cu vârsta 18+ din România, utilizatori de internet, care locuiesc în mediul urban și periurban, în blocuri de locuințe. Mărimea eșantionului a fost de 1002 respondenți.

Despre ÎntreVecini

ÎntreVecini este un ONG care regenerează spiritul comunitar la bloc și transformă grupurile de vecini din România în comunități sustenabile prin susținerea dezvoltării de proiecte în cartier. Proiectul ÎntreVecini este susținut de către BRD Groupe Société Générale în calitate de partener principal și de POWERToMe, MSL The Practice, Benga, DIUD, Colțan și Asociații.

CONTACT PENTRU PRESĂ:

Alexandra Nedelcu: alexandra.nedelcu@thepractice.ro, 0752 751 065

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Campari încheie cu succes prima ediție a proiectului Red Hands în România

Publicat

pe

De

Campari, binecunoscutul aperitiv roșu milanez a lansat în 2023 programul global Campari Red Hands și în România

Cu această ocazie, 5 barmani români au devenit parte din comunitatea Red Hands by Campari la nivel global.

București| 29 Ianuarie 2024 – În 2023, Campari, binecunoscutul aperitiv roșu milanez a lansat și în România programul global Red Hands, creat pentru a-i selecta, susține și promova pe acei barmani care dau dovadă de talent, dorință de cunoaștere și pasiune. Astfel, barmani din mai multe țări din Europa intră în programul de pregătire ce se desfășoară pe parcursul unui an pentru a deveni parte din comunitatea Campari Red Hands. Finaliștii fiecărei ediții își reprezintă țara la Adunarea Finală de la Camparino în Galleria, Milano.

Cinci barmani români au fost selectați pentru prima ediție locală a programului. Criteriile de eligibilitate au la bază o categorie aparte de barmani care s-au remarcat prin creativitate și prin pasiunea pe care o pun în munca lor. Horea Galoș, Mario Josim, Szabo Claudiu, Șerban Secară și Alexandru Crîșmariu sunt cei 5 barmani care au intrat în programul Red Hands în anul 2023, devenind reprezentanții României la Adunarea Finală ce va avea loc în luna februarie la Milano.

Red Hands funcționează ca un program menit să inspire și să dezvolte carierele barmanilor, atât în zona de mixologie, cât și în arii conexe precum Storytelling, Personal Branding, Curatoriat, Design, Food Pairing și Bartending. Ghidați de Massimiliano Magri, Brand Ambassador Campari, alături de traineri experimentați precum Melania Medeleanu, Alexandru Petricean, Mihai Popescu, Dacian Foldi sau Gregory Buda, absolvenții programului devin parte a unei comunități formate din experți ai industriei și un simbol al expertizei și al pasiunii în domeniul lor de activitate, oferind consumatorilor o experiență Campari excepțională.

„Campari are adânc înrădăcinată în ADN-ul său credința că pasiunea, creativitatea și măiestria merg mână în mână. De aceea, prin programul Campari Red Hands ne-am dorit să îi identificăm pe acei barmani care depun toate eforturile de a se perfecționa constant și de a investi în ei și în pasiunea lor. Cu această ocazie, le urez bun venit în echipa Red Hands celor 5 absolvenți ai primei ediții locale și îi îndemn pe doritori să urmărească programul pentru că dăm startul selecției pentru ediția din acest an în curând.” a declarat Massimiliano Magri, Brand Ambassador Campari în cadrul PPD Global România.

Conceptul global Campari „Red Hands” celebrează și recunoaște vedetele în devenire ale mixologiei, barmani de top ce dau dovadă de „Red Passion” și ies din zona lor de confort prin creativitate. Această inițiativă captivantă este concepută pentru a onora barmanii, în timp ce dezvoltă anual o comunitate globală. Primii șapte profesioniști entuziaști selectați în acest proiect și-au prezentat cu succes cocktailurile și creațiile cinematografice la The Campari Lounge în timpul Festivalului de Film de la Veneția din 2023. Pentru mai multe informații despre Red Hands și Campari, vizitați www.campariredhands.com și urmăriți @campariofficial.

#CampariRedHands #EnjoyResponsibly

Despre Campari

Campari este iconicul aperitiv roșu italian de neuitat, care se află în inima unora dintre cele mai faimoase cocktailuri din lume. Campari a fost fondat la Milano în 1860 de Gaspare Campari și a devenit punct de referință grație fiului său, Davide, care a creat ceva atât de distinctiv și revoluționar încât rețeta sa secretă nu a mai fost modificată de atunci. De culoare roșie vibrantă, gustul unic și multistrat al Campari este rezultatul infuziei de ierburi, plante aromatice și fructe în alcool și apă. Pe lângă faptul că este unic și distinctiv, Campari este extrem de versatil, oferind posibilități nemărginite și neașteptate. Prin popularitatea sa globală și influența sa asupra lumii cocktailurilor, Campari stimulează instinctele pentru a debloca pasiuni, inspirând creații nelimitate.

Despre Grupul Campari

Grupul Campari este un jucător important în industria globală de băuturi spirtoase, cu un portofoliu de peste 50 de mărci premium și super premium, clasificate în priorități globale, regionale și locale. Prioritățile globale, obiectivul principal al Grupului, includ Aperol, Campari, SKYY, Grand Marnier, Wild Turkey și Appleton Estate. Grupul a fost fondat în 1860 și astăzi este al șaselea cel mai mare jucător din lume în industria băuturilor spirtoase premium. Are o acoperire globală de distribuție, tranzacționând în peste 190 de țări din întreaga lume, ocupând poziții de lider în Europa și Statele Unite. Strategia de creștere a Grupului Campari urmărește să combine creșterea organică prin construirea puternică a mărcii și creșterea externă prin achiziții selective de mărci și afaceri. Cu sediul central în Milano, Italia, Campari Group operează în 23 de unități de producție din întreaga lume și are propria sa rețea de distribuție în 26 de țări. Grupul Campari are aproximativ 4.700 de angajați. Acțiunile companiei-mamă Davide Campari-Milano N.V. (Reuters CPRI.MI – Bloomberg CPR IM) sunt listate la Bursa Italiană din 2001. Pentru mai multe informații: http://www.camparigroup.com/en. Vă rugăm să vă bucurați de mărcile noastre în mod responsabil.

Despre PPD Global România:

PPD Global, membră a grupului internațional Photos Photiades Group, este unul dintre cei mai mari distribuitori de băuturi alcoolice și non-alcoolice premium din Europa Centrală și de Sud-Est, cu peste 25 de ani de activitate în patru țări – Cipru, România, Croația și Slovenia. Prezent pe piața locală din 2007, PPD Global România este partenerul strategic al celor mai mari producători de băuturi la nivel global, precum Diageo, Gruppo Campari, San Pellegrino, Monin, Proximo. Împreună cu partenerii săi, PPD Global România a construit un portofoliu impresionant de băuturi premium şi super premium. Printre acestea se numără mărci emblematice de băuturi, precum Johnnie Walker, J&B, Campari, Aperol, Tanqueray, Captain Morgan, Cinzano, Acqua Panna. Pentru mai multe informații, vizitați www.ppdglobal.com.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Rețeaua PENNY România a ajuns la 361 de magazine

Publicat

pe

De

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 361-lea magazin din România în Dobroești, județul Ilfov. Începând cu 8 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România.

Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

Noul magazin PENNY își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

Situat pe strada Trifoiului nr. 64, Sat Dobroeşti, Comuna Dobroeşti, Județ Ilfov, magazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:00 – 22:00, iar duminica între 8:00 – 21:00. Oferă 83 de locuri de parcare, din care trei pentru persoane cu dizabilități și cinci rezervate pentru mame și copii. Magazinul dispune și de o măcelărie, iar suprafața interioară de vânzare este de 926.92mp.

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 361 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/

Contact presă

Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, PENNY | REWE România, presa@penny.ro

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Timiș

fotograf bucuresti fotograf bucuresti
Uncategorized10 ore inainte

Căutați un fotograf talentat și experimentat pentru nunta voastra?

FOTOGRAF BUCURESTI: Echipa Lights and Tales – Momente Magice Imortalizate Căutați un fotograf talentat și experimentat în București? Echipa Lights and...

Eveniment19 ore inainte

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei,...

Uncategorized20 de ore inainte

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Stil și funcționalitate într-un pachet complet

Tableta include celebrul S Pen, un design elegant și o baterie de lungă durată perfectă pentru a duce la bun...

Uncategorized20 de ore inainte

SWISS CLINICS participă la AMWC Monaco 2024, cel mai important congres mondial de medicină estetică și anti-îmbătrânire din lume

AMWC Monaco 2024 are loc în cadrul Grimaldi Forum, în perioada 27-29 martie, și aduce împreună peste 15.000 de participanți Swiss...

Eveniment2 zile inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

Uncategorized2 zile inainte

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

Eveniment2 zile inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Uncategorized3 zile inainte

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

formate de 2,5-inch & M.2 2280 Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare Managementul ciclului de viață și asistență...

Eveniment3 zile inainte

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de...

Uncategorized4 zile inainte

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

Afaceri7 zile inainte

Bergenbier S.A. lanseaza Caraiman, cel mai nou brand din segmentul de bere core

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, isi extinde portofoliul si lanseaza Caraiman, o bere cu un gust...

Eveniment7 zile inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

ExclusivO săptămână inainte

WHITE TOWER (XXIII)/Dupa rambusari ilegale de T.V.A asistam la mentinerea masurilor penale – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

Cum poate fi realizată o evaluare corectă a valorii unui apartament în București? Cum poate fi realizată o evaluare corectă a valorii unui apartament în București?
UncategorizedO săptămână inainte

Cum poate fi realizată o evaluare corectă a valorii unui apartament în București?

Evaluarea valorii unui apartament în București este un proces complex care implică analiza mai multor factori, inclusiv localizarea, dimensiunea, starea,...

EvenimentO săptămână inainte

Ascultă muzica preferată și gestionează apelurile cu ușurință în mașină cu Navitel BHF02 BASE

Navitel prezinta modulatorul FM auto, BHF02 BASE, un dispozitiv revoluționar care îți permite să te bucuri de muzică și să...

UncategorizedO săptămână inainte

Cancerul de prostată: Tratamente fără frontiere cu ajutorul experților din Turcia

Cancerul de prostată, una dintre cele mai răspândite forme de cancer întâlnite la bărbați în întreaga lume, reprezintă o provocare...

Știrile Săptămânii